PLD i edquota

Lukasz Trabinski lukasz w lt.wsisiz.edu.pl
Pią, 21 Mar 2003, 18:56:12 CET

In article <Pine.LNX.4.53L.0303211750370.20891 w rudy.mif.pg.gda.pl> you wrote:

> Inaczej: czy opcje domyślne naszego vima nie są takie właśnie że powodują
> takie zakłucenia ?

W globalnym vimrc z PLD jest cos takiego:

if has("vms")
  set nobackup          " do not keep a backup file, use versions instead
else
  set backup            " keep a backup file
endif
jezeli dobrze rozumiem, opcja backup jest wlaczana (on). Z drugiej strony, w
samej dokumentacji do vim, jest napisane, ze domyslnie jest wylaczona (off).
Nie mam w tej chwili pod reka PLD z rootem, wiec nie bardzo mam jak sprawdzic,
czy zostawienie "set nobackup" w globlanym vimrc rozwiaze problem.
Moge jedynie dodac, z w takim RH, globalnie ustawione jest rowniez
"set backup".

--
*[ Łukasz Trąbiński ]*
SysAdmin @wsisiz.edu.pl