SPECS: xpad2.spec (RA-branch)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 21 Mar 2003, 20:40:43 CET

On Fri, Mar 21, 2003 at 20:24:31 +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Czy to nie jest to samo co xpad ?

To jest xpad na gtk+2. A czemu osobno? Bo starego xpada JA UŻYWAM jako
przeglądarki fontów, w nowym się NIE DA w ten sam sposób i dlatego jak
ktoś ZEPSUJE to ja NAPRAWIĘ, czytaj przywrócę stan obecny. Albo nie, w
końcu mogę sobie sam zbudować.

Tak, xpad2.spec zawiera ten sam program, co xpad.spec, ale na gtk2.
Podobnie sprawa ma się z gtkballs2.spec i gtkballs.spec, gdyż robiłem te
spece w czasach, gdy o tagach nie wiedziałem więcej ponad to, że są.

Usunąć z HEAD wersje gtk+1 i przenieść tam wersje gtk+2 z drugich specy?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...