RA-branch_general

Paweł Gołaszewski blues w ds6.pg.gda.pl
Sob, 22 Mar 2003, 18:30:35 CET

On Sat, 22 Mar 2003, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Nie "jest" a "był, a potem prace zostały zarzucone".

a nie napisałem tego?

> Ale teraz juz może, jak sie okazalo ze 3.0.5a to ślepy zaułek.

Nie mówię, że nie.
Tyle, że teraz ja bym nie robił rewolucji i przerzucił do właściwego
brancha _po_ zbudowaniu KDE i umieszczeniu w updates. Potem się okaże, że
coś chodzi zupełnie inaczej, bo gdzieś głupi tag nie został przesunięty.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...