Certyfikaty dla Mozilli - skąd wziąść?

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Sob, 22 Mar 2003, 21:01:04 CET

On Sat, Mar 22, 2003 at 06:19:12PM +0100, Jacek Konieczny wrote:
> Trudno postawić jeden haczyk przy danym certyfikacie? Ja uważam, że jako
Nie, ale po co to robić, skoro robie to bezwarunkowo.

> twórcy dystrybucji nie mamy prawa za użytkownika decydować jakim
> certyfikatom ma ufać, szczególnie że umieszczając certyfikaty
> w dystrybucji nie mamy możliwości zapewnić o ich autentyczności.
Ja nie chcę nikogo zmuszać. Byłby sobie pakiet mozilla-certs. *Nie*
byłoby Req: mozilla-certs w mozilli. Więc o co chodzi?

> Uważam jednak, że warto same certyfikaty w dystrybucji umieścić,
> większość CA nie ułatwia ich uzyskania, uważają, że jak dali
Czyli akceptujesz takie rozwiązanie?

> Microsoftowi i AOL, żeby ci umieścili w swoich przeglądarkach, to
> wystarczy. Jest jeszcze jedna sprawa: może się okazać, że tych
> certyfikatów nie wolno nam rozprowadzać - prawa autorskie itp.
Najwyżej będzie sam spec.
--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--