kernel 2.4.20 i NMI ?

Przemysław Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Nie, 23 Mar 2003, 00:31:34 CET

On Sun, 23 Mar 2003 00:09:34 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Z parzystoscia ?

Nie wiem, idzie to jakoś fizycznie sprawdzić ?

> Cos sie smazy ?

No właśnie nic, czasem tylko nie działa karta muzyczna, ale
przeładowanie zestawu modułów, sound, soundcore, uart401, ad1848, cs4232
pomaga :)

> Generalnie jest to prawdopodobnie powazny problem sprzetowy.

<paranoja> Czy jest prawdopodobieństwo uszkodzenia sprzętu ? </paranoja>

PS: chodzisz w ogole spać ? :)

PS2: widzę że nie przegapiłeś wrzucenia źródeł fbdesk :)))

PS3: masz jakiś automat do wrzucania źródeł (że ci wychwytuje brakujące)
     ?:)

Pozdrawiam

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |