sms.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 23 Mar 2003, 01:50:33 CET

On Sat, Mar 22, 2003 at 23:56:46 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

>                                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Dlaczego ? Uniemozliwiasz w ten sposob commity do brancha.

Bo wwwoffle nie jest zależny od żadnych rzeczy specyficznych dla Ra,
więc commit DO brancha będzie commitem błędnym. Jeśli coś specyficznego
się znajdzie (np. nowy wwwoffle będzie miał jakieś podpakiety Xowe) to
brancha się założy.

> IMO, w specs i na latkach powinny byc galazki.

Nawet jak niepotrzebne? Vide wątek 'Kilka plików z SOURCES...'.

> Bibliotek, ktore zmieniaja soname nie ruszaj.

Tak tak, to wiem.

> perl-* zostaw mi.

Jeśli w ogóle będę ruszał to tylko to, czego uaktualnienie sprowadza się
do przeniesienia tagów. I tylko w obrębie pakietów, których się już
dotykałem. W ramach czasu przeznaczonego normalnie na nudę, gdy nie
będzie mi się chciało robić projektów (właśnie piszę komunikator, takie
gadu gadu) ani pakietować niczego nowego (parę godzin temu namierzyłem
fajną gierkę). Sam Ra używał już nie będę, więc nie mam motywacji do
pracy nad nim; jako stabilny i stary (w sensie bycia poprzednikiem Ac)
jest platformą bardziej serwerową niż desktopową, więc cud miód nowości
(w sensie nowe pakiety, jak nest) mieć nie musi.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>            USA sux
        ...Dżahilijja... znowu? Nadal...