lefthand-platform-postgresql.patch

Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk grzegorz w tychy.net
Nie, 23 Mar 2003, 13:19:36 CET

On Sat, 22 Mar 2003 21:37:26 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Zastanawiam sie, czy tego rodzaju zmiany
>
> - GRANT ALL ON  cov_sec_role TO nobody
> + GRANT ALL ON  cov_sec_role TO http
>
> nie byloby lepiej wykonac jakims poleceniem z uzyciem ed lub perla w
> %prep.

Może i tak tyle że na razie to co jest w cvs i tak do niczego się nie
nadaje i nie działa tak jak powinno! Przepuściłem to przez sed'a :).

> Ktos narzekal na rozmiar latki...

Ja :)

--
Grzegorz 'dzikus' Sterniczuk  grzegorz w pld.org.pl