budowanei wielowątkowe

Nie, 23 Mar 2003, 13:45:26 CET

Tak właśnie kończę buildera na athlona pod Ac i majac dwa protki zachciało
mi się poustawiać żeby mocniej nieco maszynkę tłuły buildy.
Pamietam że niedawno były uwagi na temat tego że coś tu nie łazi.
Postanowiłem to sprawdzić i rzeczywiście nie propagują sie wielowątkowe
budowanai na podkatalogi z takimi ustawieniami jakei padały tutaj.
Niemniej wychodzi mi że to dział  o ile makro %{__make} będzie mieć
definicję mniejwięcej taką:

%__make 	MAKE="make -j5" make -j5

Taki przykład tego makra do budowanai mocniej wysycajacego maszynę IMHO
mozńaby wrzucić w makra rpm-a.