adgor: applnk/desktop-directories amusements.directory astronomy.directory cd-rw.directory chemistry.directory databases.directory development.directory editors.directory edutainment.d

Nie, 23 Mar 2003, 23:20:26 CET

On Sun, 23 Mar 2003, PLD CVS wrote:

> Module name:	applnk
> Changes by:	adgor	03/03/23 22:35:58
>
> Added files:
> 	desktop-directories: amusements.directory astronomy.directory
> 	                    cd-rw.directory chemistry.directory
> 	                    databases.directory development.directory
> 	                    editors.directory edutainment.directory
> 	                    games-arcade.directory games-board.directory
> 	                    games-card.directory games-fpp.directory
> 	                    games-racing.directory
> 	                    games-strategy.directory games.directory
> 	                    gnome.directory graphics-viewers.directory
> 	                    graphics.directory help.directory
> 	                    mathematics.directory multimedia.directory
> [...]

Nie wiem czy w przypadku nowego formatu nie moząnby z twego zrobić
poprostu jednego pliku (wydaje mi sie że powinno to łyknąć). Wtedy całe
applnk do nowego gnome i kde 3.2 składałoby się tylko z tego pliku i
ikonek do tego.
Spróbuj sprawdzić czy to w ten sposób zadziała. Jeżeli będzie działać to
zrób w ten psosób bo wtedy csamo czytanietego będzie już szybsze.