SPECS: utmp-jeber.spec (HEAD)

Pawel Wilk siefca w entropy.echelon.pl
Pon, 24 Mar 2003, 01:12:14 CET

On Sat, Mar 22, 2003 at 06:00:07PM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:
> Próba otwarcia utmp[x] i sprawdzenie statusu powinny chyba wystarczyć?

dokładnie to robię, z tym że funkcje glibc do utmp takiej możliwości
nie dostarczają. robię więc najtaniej jak można czyli wołam access()
na tych plikach. oczywiście próbuję nie utmp[x] (w sensie stricte) tylko
to co jest w odpowiednich definicjach, czyli tak jak to robią funkcje do
utempa.

> Po za tym nie musisz pzrejmować się tym na którtm pliku powinieneś
> operować :)

nie przejmuję się, z tym że zakładam nieistnienie utmpx a w zamian
istnienie utmp i vice versa, albo innego pliku. niech użytkownicy innych
dystrybucji też sobie używają. programu ofkors. :>

--
Pawel Wilk ( siefca @ entropy echelon pl )           ) pld-devel )

                 żyj skromnie. szanuj swojego admina.