eggdrop

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Pon, 24 Mar 2003, 15:23:02 CET

On Sat, Mar 22, 2003 at 06:42:38AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Nadal nie widze w takim razie powodu dla którego nei miałoby być używane
> %configure. Pzreciez to makro służy do kilku innych rzeczy, Np. Jest
> elementem dzieki któremu bez dodatrkowych modyfikacji działa wsparcie do
> %{debug}.

Hmm, ustalmy jedno:
To, że nie działa wsparcie dla --{bin,lib,...}dir jest do przełknięcia?
Wysłałem zapytanie na listę dyskusyjną eggdropa i w odpowiedzi
dowiedziałem się, aby używać podanych przeze mnie wcześniej zmiennych.

Co do %configure:
W tej chwili, owszem, %configure przechodzi, natomiast wywala się przy
konfigurowaniu modułów (make config). Tego jeszcze nie rozpracowałem do
końca.

--
http://www.mysza.eu.org/      | Everybody needs someone sure, someone true,
http://www.ipv6.mysza.eu.org/ | Everybody needs some solid rock, I know I do.