Buildery dla AC - przemyślenia

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Wto, 25 Mar 2003, 09:21:04 CET

On Tue, Mar 25, 2003 at 01:39:24AM +0100, Robert Grabowski wrote:

> Czyli XML-RPc odpada ... zostaje w zasadzie email ...
Zależy jaki się zasosuje protokół transportowy. Zdaje się że domyślnie
jest to HTTP, ale słyszałem też o XML-RPC/Jabber (nie wnikałem w ten
temat jeszcze, więc nie wiem jak to się ma do naszych potrzeb).

IMHO Jabber by się do tego nadawał bardzo dobrze, ale dla e-maili wciaż
istnieje lepsza infrastruktura.

Jabber umożliwia śledzenie na bierząco dostępności i stanu
poszczególnych elementów systemu, integrację z interfejsem użytkownika
(klient obsługujący jabber:x:data może pokazywać formularze do
sterowania builderami), zapewnia szyfrowanie SSL połączeń do serwerów,
a także szyfrowanie end-to-end za pomocą PGP.

Jakby to ładnie oprogramować, mógłby to być dobry system.

Pozdrowienia,
	Jacek