dodawanie patcha

Śro, 26 Mar 2003, 12:37:54 CET

> Mam załóżmy 40 patchy.
> Dokładam 41-szy.
> Wyskakuje masa błędów.
> Teraz jak ustalić który z tych 40 gryzie sie z nowym?
> Dotychczas je komentowałem po kolei, aż się zmniejszyła ilość błędów, ale
> wolałbym to jakoś sobie ułatwić.

IMHO, to se ni da.
Zauwaz, ze wartosci podanych w latce linii moga sie miec nijak do
oryginalnych zrodel. I co za tym idzie przed nalozeniem latki nie dowiesz
sie, czy sie ona naklada w miejscu kolizyjnym, czy tez zupelnie gdzie
indziej.

Mozna by co najwyzej lokalizowac latki, ktore modyfikuja ten sam plik...
Ale do tego wystarczy zwykly grep.

  phone (48)(58) 347 14 61