eggdrop

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Śro, 26 Mar 2003, 14:27:02 CET

On Tue, 25 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:

> Głupie to :>
> Chyba poprostu spróbuję to sam przerobić bo to wyglada conajmniej
> obciacowo :>

Tomku, IMHO nie ma to najmniejszego sensu. Eggdrop jest specyficznym
programem ktory konfiguruja ludzie na podstawie "howto" roznych ktorych na
Sieci jest tysiace i proba znormalizowania tego moze przyniesc tylko
jakies problemy. Przynajmniej takie jest moje zdanie. Poza tym z tego co
wiem wiekszosc ludzi teraz uzywa przerobek eggdropa (jakies wojdy, leppery
itp...) co i tak musza je kompilowac samodzielnie i chyba nawet jakies
opcje konfiguracyjne (ze wzgledow niby bezpieczenstwa) sa wkompilowywane
do binarek.

pozdro.,

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/                    info w media-com.com.pl