rdate

Śro, 26 Mar 2003, 15:13:29 CET

> To mi się podoba.

Tylko nie nalezy w skrypcie zapomniec o sprawdzeniu, czy hwclock jest w
systemie. Bo IMHO wymagac go to bez sensu...

> Ja wogóle głosuję za przeniesieniem daily cron z godziny 1 na 4 w nocy. O
> tej porze na każdym chyba serwerze jest spokój. Tylko niektóre specyficzne
> mogą mieć robotę, ale to już sprawa lokalna. Natomiast o 1 często jeszcze
> bardzo wiele się dzieje.

Koncepcje juz mam, pracuje nad szczegolami.
Wlasnie sie zastanawiam, jaki przyjac zakres randomizacji:
1:00 - 1:59
4:00 - 4:59
0:00 - 4:59
?
Comments ?

> U siebie już dawno na wszystkich maszynach poprzenosiłem na 4 i jest
> dobrze.

Wg tych kryteriow dla mnie zadna nie bylaby dobra :)
Ale skoro sam poprzenosiles, to i tak dla ciebie nie ma znaczenia, co tam
bylo wpisane. Zawartosc wpisu jest istotna dla tych, co tam nie zagladaja i
nie beda tego zmieniali...

  phone (48)(58) 347 14 61