Minimalizacja REQUIRENAME

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 26 Mar 2003, 17:56:15 CET

On Wed, Mar 26, 2003 at 02:18:56AM +0100, Tomasz Kłoczko wrote:

> Znaczy się .. że niby jak masz w nsswitch.conf użycie db to będzie to
> łapało najnowsze /lib/libnss_db.so.* ?

Eh... trzeba było czytać raporty z uaktualnień glibc 2.2 do 2.3.
Moduły nss z nowego glibc są niekompatybilne ze starym glibc, a mają to
samo SONAME. Próba użycia tych modułów z funkcji starego glibc (obecnych
w starszych, statycznie linkowanych programach) kończy się SEGV.

O ile dobrze zrozumiałem, ten patch umożliwia uruchamianie takich
programów bez rekompilacji.