rdate

Michał J. Podyma misiek w r-h.pl
Śro, 26 Mar 2003, 22:29:10 CET

On Wed, 26 Mar 2003 15:05:50 +0100 (CET)
Andrzej Krzysztofowicz <ankry w green.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Usrednia czas sposrod tych, od ktorych dostanie odpowiedz.
> ZTCP, kiedys to w manie bylo...

a o ktorym rdate mowimy o redhatowym ?
ztcp w redhatowym nie liczyl srednij tylko dawal ostatni poprawnie
otrzymany czas, oczywiscie moge sie mylic ;)

--
Michał J. Podyma <michalp w r-h.pl> <michalp w cna.us.edu.pl>
SySadmin @ R - H . PL    [ http://f.com.pl ]