rc-boot

Tomek Grzejszczyk T.Grzejszczyk w elka.pw.edu.pl
Czw, 27 Mar 2003, 21:01:35 CET

Cześć,
	W rc-boot w skrypcie generującym konfigurację GRUB'a jest bug. Mówię o
wersji 1.1-2. Moim zdaniem w linii 135 grub_functions.sh nie powinno być
słówka "append", bo GRUB dodaje parametry jądra po prostu tak jak są,
bez żadnych słów kluczowych. Linia

kernel /boot/vmlinuz root=28d3 append="devfs=mount"

jest niepoprawna (nie montuje się devfs).
	Druga sprawa to skąd się wzięło 28d3 jako root? Jak wpisałem do pliku w
katalogu images, ROOT=/dev/hda2 ? Nie za dobrze to działa.
	Trzecia dziwna rzecz to że przy wpisach dotyczących systemów Linux-owych
nie pojawia się w /boot/grub/menu.lst linijka w rodzaju
root (hd0,1)
Niby działa i bez tego, ale nie wiem co będzie jak będe miał dwie
partycje i na każdej z nich będzie plik /boot/vmlinuz. To który mi wczyta?

Tomek Grzejszczyk

P.S.
	Ups, właśnie się zorientowałem że grub_functions.sh jest w pakiecie grub.