O SSE raz jeszcze

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 28 Mar 2003, 08:40:23 CET

Quoting Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl>:

> divx 720x400 z postprocessingiem to u mnie 25% :)
> Może ktoś chce odtwarzać kilka filmów na raz? ;)

wlasnie... mam radeona ilestam dualhead'a ... dwa LCD podlaczone
[jedno analog - drugie dvi] i dupa. nie moge odtwarzac 2 filmow na
dwoch display'ach - wychodzi, ze puszczone na tym screenie podlaczonym
do dvi naklada sie na obraz analoga... [mplayer'a wyniki...] wiec jest
pieknie.

--
Robert J. Wozny
... W wolnym kraju kazdy moze wyrazac wlasne zdanie... i nikt