SPECS: openoffice.spec (HEAD)

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pią, 28 Mar 2003, 15:10:37 CET

W liście z pi?, 28-03-2003, godz. 14:51, Jarosław Kamper pisze:

> To jest tylko dla nestowiczów czy Raowiczów również?

Przykro mi, ale nie dam rady dzialac na dwa fronty. Z ledwoscia udaje mi
sie znalezc troche czasu na pogrzebanie w tym czy owym.

Poza tym nie mam maszynek na ra, nie wiem czy sie chocby zbuduje...
(tzn. mam jedna od wczoraj, ale to Pentium 120 i ma troche maly dysk, a
nawet jesli mialby wiekszy, to nie podjalbym sie tych katuszy, zeby to
sprawdzic)

pozdrawiam,
pascalek
--