[STBR/security] sendmail

Nie, 30 Mar 2003, 00:29:56 CET

On Sun, 30 Mar 2003, Michał J. Podyma wrote:
[..]
> hmm
>
> <logs>
> ./t-shm
> shminit failed: File exists
> 2 of 2 tests completed successfully
> 1..bad! t-shm.c:253 r == 0
> 0 of 1 tests completed successfully
> *** 1 error in test! ***
> add -DSM_CONF_SHM=0 to confENVDEF in devtools/Site/site.config.m4
> and start over.
> make[1]: *** [t-shm] Error 1
> make[1]: Leaving directory
> `/home/users/builder/rpm/BUILD/sendmail-8.12.9/obj.Linux.2.2.22.i686/li
> bsm' make: ***
> [...]

To jest coś ogólniejszego. Takie przypadki zdażają się choćby na ep gdzie
równolegle idzie budowanei tego samego pakietu na kilku architektórach.
W powyższym przypadku shminit na i386 trafił na juz wykonujący się shminit
na innych buildrach.
Na razie jedyną metodą jest puszczenie budowania jeszcze raz na ta
architektóre na której sie to wyłożyło.
Kwestia jest znana i tego typu klinczów jest jeszcze kilka (np. w
testowaniu któregoś parlowego modułu wykonywane jest otwarcie z
blokowaniem /dev/dsp czy czegoś innego w okolicy dźwięku co powoduje że
też to w konkretnycm przypadku moze się wyłżyć przy budowaniu na kilku
buildrach równolegle na tej samej maszynce).

Na razie po za obejsciem w postaci powtórzenia zlecenia nie ma na to innej
metodym, a jezli ktoś by znalazł takową to byłoby przyjemnie :)

kloczek
PS. puściłem już ponownie zlecenie na sendmaila na i386 :)