Bledne kolo (gcc.spec)

Pią, 28 Mar 2003, 20:52:09 CET

On/Dnia Fri, Mar 28, 2003 at 08:45:17PM +0100, Krzysiek Taraszka wrote/napisał(a)
> Witam (po bardzo dlugim czasie :))
>
> Przygladam sie coraz bardziej naszemu gcc.spec i rozruchowi Ac i przyszla
> mi na mysl pewna refleksja ...
> Chodzi mi dokladnie o bledne kolo przy budowaniu gcc.spec i wsparcie dla
> Ady.
> Nie rozumiem po co gcc.spec posiada BR: gcc-ada ?
> Owszem, mozna budowac --without ada, ale z takim podejsciem nie da sie
> potem zbudowac gcc-ada, bo gcc.spec wymaga gcc-ada ...
> Czy nie zostal gdzies po drodze zgubiony "rozum" czy tak ma byc ?
Wiesz o tym, że do kompilacji gcc potrzebny jest gcc? :)
Tak samo jest z adą. Bootstrap trzeba zrobić za pomocą pakietów
binarnych (mam takowe wersje na bodaj ppc, x86, alphe i chyba nawet
sparca) - potem już wiadomo.

> Rozumiem, ze w PLD nie bedzie wsparcie dla Ady ?
> czy moze pojdziemy w gcc-ada.spec ?
Nie pójdziemy bo to nie ma żadnego sensu.

ps. na marginesie to afaik gcc.spec w obecnym stanie się nie buduje.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux