kernel 2.4.20 wraz z defaultowym DMA.

DawidChrzan qba w pszczyna.net.pl
Sob, 29 Mar 2003, 10:08:34 CET

Witam tez zgłaszam że u mnie na 3 maszynach sie wysypało.
Ja rozumiem że teraz wiekszość sprzętu ponoć ma być obsłużona :) , ale bez żartów że sprzęt sprzed roku z
hakiem nie działa.
Również proszę o wywalenie tego - bo skad przecietny człwoeik ma wiedzieć czy zadziala czy nie zadziała ? !
Wywróżyć z kawowych fusów.
Pozatym wydaje mi się że wiekszość routerów w małych sieciach osiedlowych itp.. itd.. to nie są maszyny klasy
PIV a raczej słabsze a na takowych ww. defaulowe DMA powoduje straszny bałagan, awarie i dość dużo kłopotów.

--
Pozdrawiam Dawid Chrzan
Net/Sys Admin - pszczyna.net.pl