Posyłanie na buildery.

Sob, 29 Mar 2003, 11:52:03 CET

On Sat, 29 Mar 2003, Paweł Gołaszewski wrote:

> Pojawiają się w commitach rzeczy klasy security... tymczasem nie widzę ich
> absolutnie, żeby były posyłane na buildery. to jest chora sytuacja,
> szczególnie, że w tym samym czasie setki pakietów perlowych przelatuje
> przez builder. Gdzie tu logika??? Czy o każdym najmniejszym pakiecie tutaj
> należy informować? To przecież chore. W ten sposób awansujemy na
> najbardziej robaczywą dystrybucję na świecie, bo poprawki security będą w
> cvs-ie tylko.

Znowu demonizujesz. W porwnaniu od innych mamy cakiem niezły średni czas
łatania (na pewno poniżej średniej).

> Taki wczorajszy "drobiazg" to rxvt.

Wystarczy że wrzucisz w BTS.

> A jeszcze wcześniej z tej samej klasy błędów to Eterm. Nie chce mi się
> przypominać co jeszcze było - dużo... i nic z tego nie jest na
> ftp-ie....

To przypomnij. Przejrzę commity ale jeżeli czegos nie poślę to poprostu
proszę o przypomnienie.
Co do perli to poprostu sa one szykowane żeby mozńą było je przepchnać
jednym ruchem (dlatego leżakują chwilowo jeszcze w test).

Co do Ra jeszcze i builderów to ja osobiście będę się powoli usuwał na
drugi plan. IMHO najlepiej by było jakby zajął się tym pierwszoplanowo
Jakub lub Andrzej lub jeżeli się dogadają to obydwoje (raczej nie widzę
innych osób na razie które mogłby tu sprawnie to robić które
jednocześnie mają odpowidnie rezerwy czasowe i mają odpowidni poziom
doświadczenia .. potencjalnie zaraz po tym jeszcze jesteś Ty ale na
razie jeżeli juz proponowąłnbym żebyś uzupełniał to co pierwszoplanowo
robić by robili Andrzej i/lub Jakub).
W sprawie powyższego prosiłbym Jakuba, Andzreja i Ciebie o
potwierdzenie/zaprzeczenie (ale już raczje prywatnie) że jesteście w
stanie mocniej się w to włączyć.

Co do jeszcze Ac.
W tej chwili nie działa mi tylko builder na AXP (zlecenia sa odbuierane
ale jeszcze coś jest nei tak z ich obsługą), jeszcze trzeba przejrzeć
builder na PPC (odświerzyć skrypty) i wygenerować nowe klucze dla
builderów Ra (żeby nie pokrywały się z tymi które sa używane na kennym).
Tak czy inaczej są to juz drobiazgi.
Dzisiaj jeszcze zapewne będzie szło kilka budowań próbnie, a jutro jeżeli
uda mi się złapać speediego (nie mam dostępu do buildera na PPC) to jutro
będzie można zacząć budowanie bootstrap zestawu pakietów z kernelem,
glib, binutils, gcc, db, rpm i kilkoma innymi tworzącymi minimalna
platformę startową. Zapewne dopracowywanie szczegółów na tym poziomie
potrwa kilka dni.