Bledne kolo (gcc.spec)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Sob, 29 Mar 2003, 16:09:10 CET

On Fri, 28 Mar 2003, Michal Moskal wrote:

> Np. gcc-ada z nest? Lepiej chyba pakiet z dystrybucji niż binarki
> z-nie-wiadomo-kąd.

> Cross kompilacja.

Hmm, w takim razie HOWTO Build gcc-ada ? bo niewatpliwie bedzie potrzebne
za pierwszym razem gcc-ada, aby sie z gcc.spec zbudowalo ..
i juz chyba lepiej wziasc nasze gcc-ada niz jakies ze swiata ?
tylko ze gcc-ada nestowe ciagnie za soba spore zaleznosci (typu rpm-4.1,
czy glibc-2.3.x ...) ...

Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)