[STBR/security] sendmail

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 30 Mar 2003, 01:37:29 CET

Dnia Sunday 30 of March 2003 01:29, Paweł Gołaszewski napisał:

> Tylko takie, że przeważnie praktyczniejsze jest edytowanie .cf niż
> głupie grzebanie w .mc

Jesteś pewien? Imho to bardzo praktyczna zaleta sendmaila... Nie
przeglądam configa, tylko patrzę czy jest nowy .mc, jak nie ma generuję
.cd i porównuję ze starym (zazwyczaj porównywanie jest zbędne).

> I proszę, nie staraj się tego zmienić.

Nie mam zamiaru (przyzwyczaiłem się już do budowy większości paczek wedle
własnego uznania ;) ), ale z ciekawości: dlaczego?

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/