[STBR/security] sendmail

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 30 Mar 2003, 12:08:02 CEST

Dnia Sunday 30 of March 2003 04:16, Tomasz Pala napisał:

> I gdzie tu zachowujesz informację o sendmail.cf?

[jack w pldworkstation jack]$ grep config.*sendmail.cf
rpm/SPECS/sendmail.spec
%config(noreplace) %verify(not md5 size mtime) %{_sysconfdir}/sendmail.cf

Może być?

> Dasz mi konto u siebie i prawo do modyfikowania sendmail.cf?

[jack w pldmachine jack]$ ls -l /etc/mail/sendmail.cf
-rw-r--r--    1 root     root        58569 03-29 21:09
/etc/mail/sendmail.cf

root jest tylko jeden ;P Poza tym, nie wyglądasz mi na gotar.mc ;P

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org> http://jack.eu.org/