GL

Piotr Szyma?ski djurban w averne.net
Nie, 30 Mar 2003, 13:57:04 CEST

Mariusz Mazur (Sunday 30 of March 2003 13:45)
> Czy ja dobrze myślę, że właściwym miejscem na nagłówki w serii GL (opengl)
[..] Ze sie tak pod watek podczepie:
Ja bym dodal jeszcze jeden problem. Chodzi o to ze naglowki opengl w xfree
zawieraja deklaracje funkcji ktorych nie ma w driverze nvidia. Dlatego w
akzdej aplikacji korzystajacej z libgl _siada_ linkowanie i sa unresolved
symbols, mialby taka propozycje zeby w XFree86-driver-nvidia.spec zamiast
wyrzucac na zlom naglowki dostarczane przez nvidia, produkowac podpakiet z
nimi, w ten sposob mamy pewnosc ze sie bedzie linkowac.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net