GL

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Nie, 30 Mar 2003, 14:18:09 CEST

On Sunday 30 of March 2003 14:14, Piotr Szyma?ski wrote:
> Ktora wersja mesy? Poza tym byc moze np. drivery nvidii cos zaimplementuja
> czego nei bedzie w x'ach i beda to oferowac, wywalenie tego z naglowka
> powoduje niedostepnosc tych funkcji...

Nie rozumiesz mnie. Nie jest w obszarze zainteresowań pld to co akurat ty
sobie chcesz zbudować (jak dla mnie może być osobny zestaw nagłówków na każdy
z możliwych driverów), ale znalezienie takiego zestawu który będzie
maksymalnie neutralny (tzn. będzie na nim można zbudować całe distro i będzie
to działać). Inna sprawa, że dziwnym wydaje mi się fakt, że nagłówki opengla
różnią się... to chyba jeden standard powinien być. Chyba, że są to różnice
na poziomie OpenGL 1.3 vs OpenGL 1.4 (afaik najnowsze drivery nvidii mają już
1.4... nie wiem jak ixy).