SPECS: db3.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 30 Mar 2003, 19:50:26 CEST

On Sun, Mar 30, 2003 at 12:06:11PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> O ile mi wiadomo to ten spec z HEAD był już kasowany conajmniej dwa razy i
> nadal jakimś cudem skubaniec żyje.

Pierwsze słyszę. Kasowany był db4.spec i tak mu zostało.

Nie wiem dlaczego akurat kasować db3, jak obok są db1 i db2.
IMO te pakiety powinny mieć status "compat", czyli nie być używane
przez żadne kompilowane przez nas oprogramowanie, ale być dostępne
dla jakichś starszych binarek (spoza dystrybucji lub programów
dostępnych tylko w postaci binarnej).