pcmcia-orinoco

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 30 Mar 2003, 22:34:31 CEST

Witam

Zrobiłem kernel-pcmcia-orinoco.spec. Jest to najnowszy sterownik do kart
bezprzewodowych na chipsecie Orinoco. Zawiera ponadto patch do trybu
monitorowania (np do sniffowania i skanowania sieć 802.11x).

Niestety sam kernel zawiera także te sterowniki w związku z tym nie istnieje
możliwość zainstalowania "z marszu" tego pakietu. Jakie wyjście proponujecie?
Ja bym obstawał za przebudowaniem sterowników i usunięciem ich z kernel.spec.

Ponadto nadal nie wiem jak to jest - gzipujemy moduły kernela czy nie?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)