kde-i18n

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 31 Mar 2003, 08:33:38 CEST

Czesc!

Co sie dzieje z tym pakietem?
Przeciez to jest totalna rozpierducha (za przeproszeniem)...
To dzielenie na podpakiety, ktore maja byc dolaczane do innych kde* to
jakas paranoja. Po co komu pakiet alltogether? Nie wiem jak Wy, ale ja
nie znam 50 jezykow - moze jestem troche niedorozwiniety, ale chyba nie
az tak?! Rozumiem, ze komus moglo sie nie podobac, ze w pakiecie
kde-i18n-pl sa tlumaczenia do kdebase, kdelibs, kdeoffice czy innych,
ale to nie byl IMHO dobry pomysl, zeby podzielic *tar.bz2 na mniejsze.
Tak czy siak: ja kce miec pl w 3.1.1!
--
Rafal Cygnarowski
rafi w pers.pl