kde-i18n

Piotr Szyma?ski djurban w averne.net
Pon, 31 Mar 2003, 11:13:08 CEST

Andrzej Krzysztofowicz (Monday 31 of March 2003 11:05)
> BTW: na CD nie ma IMO zadnego powodu na rozdzielanie kde-i18n na pakiety
> dla poszczegolnych jezykow.
Nie wiem, nie puszczam nic na cd, kde ktore przygotowuje dziala, kde ktore
trafilo na cd z tego co mi narzekali uzytkownicy nie.
Mozna oczywiscie wydzielic nawet kde-i18n-pl-base, nawet mozna
kde-i18n-pl-base-konqueror, tylko rownie dobrze mozna wydzielac poszczegolne
katalogi w kernel-modules-*, tez np. moge nie miec drukarki to poco mi
moduly, tez mi miejsce zajmuja bo z nich nie korzystam.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net