kde-i18n

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 31 Mar 2003, 12:21:31 CEST

On Mon, 31 Mar 2003, Rafal Cygnarowski wrote:
> tak, zauwazylem i od tego czasu i18n baaardzo zadko jest na ftp-ach

W takim razie nie zauważyłeś. Bo od początku KDE3 _nie_ pojawił się ten
pakiet na ftp-ie. Nie było takiej potrzeby. Paczki i18n były wewnątrz
każdego pakietu i temu właśnie służył bcond --with tarballs

Przyjrzyj się dokładniej jak to wszystko było/jest robione, bo to jest
dosyć logicznie poukładane i nie ma tam bałaganu.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...