kde-i18n - a może w ten

Pon, 31 Mar 2003, 14:17:12 CEST

> Nieee... schemat musi być jasny i prosty. Nie może być preferowania
> jakiegoś języka (mimo iż może to się wydawać uzasadnione), ponieważ
> utrudnia to znacznie automatykę.

To, ze utrudnia nie oznacza "nie moze".
Trzeba rozwazyc wszystkie "za" i "przeciw".

> zdanie.

Rozdrabnianie sie z paczkami dla jezykow, dla ktorych nie ma wsparcia w
glibc nie ma IMHO sensu. Tu qboosh bedzie bardziej ode mnie kompetentny
w okresleniu o jakie jezyki chodzi.

Co do pozostalych:
- jezeli zostawiamy kde-i18n-<lang> w calosci, to jaki sens ma podzial
  samego kde na pakiety ?
  <zlosliwie> Moze powinien byc jeden pakiet kde-wersja? </zlosliwie>
- nawet obecnie nie wszystkie jezyki sa traktowane "rowno". Patrz
  instalator.

Wiec moze jednak warto wydzielic liste jezykow z "lepszym wsparciem" i je
traktowac inaczej?

  phone (48)(58) 347 14 61