Autodetekcja sprzetu

Kosmo kosmo0 w wp.pl
Pon, 31 Mar 2003, 21:57:26 CEST

On Mon, Mar 31, 2003 at 05:01:24PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> Pamietam że kosmo cos robił do kart dźwiekowych. Pamietam że było coś
> jeszcze robione co miało bazować na detect, kudzu i czyś z Debiana.
> Adres tego co kosmo robił mam ale nie mogę znaleźć tego bardziej ogólnego
> narzędzia i w sumie o to bardziej ogólne narzedzie mi chodzi.
>
> Tak wogóle to wartoby zaimportować to do cvs.

Jeśli moje rozwiązanie by się do czegoś przydało, to wypadało by dorobić
jakiś skrypt do robienia bazy kart i sterowników. Taki skrypt to nie
problem (i mogę go zrobić), ale trzeba by się zastanowić kiedy robić tą bazę.
Ze względu na to, iż do detekcji nie potrzebne mi są moduły proponuję aby
alsa podczas budowania robiła takową bazę, która lądowała by do malutkiego
pakieciku alsa-detect-database (albo coś w tym rodzaju). Skrypt szukałby pliku
z tego pakietu i przeprowadzał detekcję. Plusem jest to, że skrypty do
detekcji dalej są małe i zawsze mamy aktualną bazę (bo updateuje się z alsą).
Minusem, że dochodzi jeszcze jeden malutki pakiecik do alsy.