kde-i18n - a mo?e w ten sposób:

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 31 Mar 2003, 22:22:16 CEST

On Mon, 31 Mar 2003, Tomasz Kłoczko wrote:
> Wychodząc z takiego założenie wogóle nie powinniśmy wogóle tej rozmowy
> toczyć bo pzrecież inni robią coś "standardowo" i powinno nam to
> wystarczyć. Tak czy inaczej po rozparcelowaniu całego kde-i18n na
> podpakiety wynikowe powstaje dość dobry podział .. dużo lepszy IMHO niż
> tylko po osi języków. Dodatkowo o wsparciu językowym dzięki tej metodzie
> nie trzeba myśleć w sposób specjalny jeśli chodzi o KDE (poprostu
> ustawia się centralnie język na poziomie rpm-a i instaluje to co się
> chce/co się potrzebuje).

Nie jest tak jak mówisz. rpm ma instalowanie lokali kulawo rozwiązane -
nie ma możliwości okreslić, że w tym pakiecie chcę mieć takie języki, a w
tym inne. Tak jak kiedyś chciałeś słowniki do ispella "olangować"...

Brak możliwości takiego wyboru można olać w przypadku małych pakietów, ale
tutaj....

Może OpenOffice też tak samo będziesz chciał w jeden ogromniasty pakiet
wchrzanić?

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...