-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 1 Maj 2003, 18:35:06 CEST

On Wed, Apr 30, 2003 at 20:22:31 +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Wobec powyższego należałoby tylko dążyć do maksymalnej przejrzystości
> rozwiązania jakie wprowadzimy.

Od strony speca jest to dość przejżyste (commitowałem optflags.spec i
optflags-test[*]), zmiany wprowadzane w rpmrc niezbyt przyjaźnie
wyglądają.

> Zgodzisz się zapewne już z tym że moje
> pierwotne obawy nie były jednak nie na miejscu i że warto było jednak
> najpierw spróbować pogłówjkować i pogadać żeby dojsć do rozwiązania jakie
> zaproponowałeś w kolejnej iteracji :-) (?).

Niesposób się niezgodzić:-)
Nadal jednak pozostaje problem testów i liczb, o które tak uparcie
walczył wrobell.

> Tak czy inaczje żeby nie było zaskoczenia i żeby informacja o tym co jak
> za kawałek będą musieli robić wszycy o ile zabiąrą się za gnmeranie przy
> flaga optymalizacji proponowałbym żebyś spróbował o ile masz dalej chęć
> ciągnać to skompletować całe rozwiązanie w postaci patcha do rpm-a
> podesłanego tutaj w liscie (wiadomo listserw nei akceptuje załączników).

Niecałe 7kB to waży, ale jest brzydkie dla oka, więc wystawię lepiej:

http://student.uci.agh.edu.pl/~gotar/rpm-specflags.patch

Łata nie jest na źródła rpma, jako że w SOURCES leżą rpm-rpmrc.patch
oraz rpm.macros, które są odpowiednim miejscem do aplikacji tych zmian.

[*] W PLD z tego bezpośrednio wykorzystywane są i[356]86, athlon, alpha,
sparc i ppc, ale dodałem wszystkie.
Do tego drobna uwaga: tak jak %specflags propaguje się na wszystkie
(jest ogólne), tak %specflags_alpha idzie na wszystkie
%specflags_alpha*, podobnie jak %specflags_sparc, %specflags_ppc,
%specflags_mips i %specflags_s390. Nie wiem, czy to dobrze, czy źle, czy
może jeszcze innym można wstawić, ale my i tak tego nie używamy, więc to
raczej dla ludzi, którzy sami by się bawili. W tym pliku i tak brakuje
alhlon-xp, athlon-tbird, pentium3 etc. - to już sprawa dla ludzi od
rpma, żeby więcej dodać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/