-Os

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 1 Maj 2003, 19:58:49 CEST

On Thu, May 01, 2003 at 19:51:31 +0200, Robert Kurtys wrote:

> [...]
[...]
> a testowales na szybkosc startowania, czy renderowania stron?

Oba.

> generalnie jak testowales?

Start po resecie (czyste bufory), start po uprzednim zabiciu, duże
strony.

> - moze po prostu sam silnik w cachu sie miesci?

Może. W każdym razie lepiej, żeby tego cache i RAM-u żarła jak najmniej,
skoro różnic w prędkości nie ma.

A - dziś sprawdzałem wv; z -O2 -fomit-frame-pointer jest najszybsze,
choć różnice nie są duże.
Odnoszę wrażenie, że najwięcej zyskać można właśnie na
-fomit-frame-pointer.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/