SPECS: gl-117.spec (HEAD)

Czw, 1 Maj 2003, 21:47:04 CEST

On Thu, 1 May 2003, Artur Flinta wrote:

> Ja mam sugestię by zastapić to %{_desktopdir}/*

Ano. Nie będzide się myliś z %{_applnkdir} :)

Jeszcze jedno .. jeżele iw pakiecie jest kilka plików desktop to możnaby
je sklejać tak żeby każdy pakiet przychodził z max jednym takim plikiem.
Można to zrobić nawet automatycznie w %install_post kasująć znalezione
więcej niż jeden desktopy i na to miejsce zakładajac tylko jeden
%{name}.desktp.

O ile w %files będzie wpis typu %{_desktopdir}/* to to złapie co trzeba.

Takie cos musiałoby być właczane jawnie w specu np. poprzez:

%define		_agregate_desktops		yes

Wypisane pod preambułą speca.
W pozostałych przypadkach kiedy byłyby z jednego src generowane kilka
podpakietów z własnym desktopami sklejanie możnaby robić jawnie na końcu
%install.