RFC: /etc/defaults (Re: SPECS: remedial.spec (HEAD))

Sob, 3 Maj 2003, 11:24:47 CEST

On Sat, 3 May 2003, Tomasz Pala wrote:

> To ja ze swojej strony dodam... żebyś opisał to pokrótce w PLD-doc;) Bo
> do tego będzie trzeba dorobić mechanizm przenoszenia plików z /etc.
> Warto byłoby, żeby i to było gotowe przed Ac.

Nie chce mi sie pisać w postacić jakiegoś normalnego dokumentu. Chętniej
bym to zrobił w jakimś frontendzie który umożliwiałby jakieś manipulowanie
dokumentacją.
Właśnie wpadło mi tutaj coś w oko i spróbuję to gdzieś chyba u siebie na
próbę zainstalwoać żeby sprawdzic co to ejst warte i przyokazji
spakietować.

"phpFAQTory is a multi-user PHP-based tool for creating, maintaining,
managing, and generating (in HTML or XML format) Web-based documents. It
can be used for FAQs, HOWTOs, manuals, guides, and other Web-based
documents requiring a hierarchical structure (Chapters/Questions/Answers).
It uses MySQL to store document content and structure data"

http://www.phpindex.com/projets/projets_presentation.php3?n=2

Ktoś może na coś innego w tej klasie ?