Drivery DRM z XFree86.spec

Rafal Cygnarowski zswi w pers.pl
Pon, 5 Maj 2003, 10:13:18 CEST

W liście z nie, 04-05-2003, godz. 12:25, Michal Kochanowicz pisze:
> Hej!
>
> Brakuje mi pakietu który by dostarczał aktualne sterowniki DRI. Chcę
> więc dodać do XFree86.spec budowanie tychże sterowników. Budowane by one
> były wyłączbe z --with kernel_modules i zakładały jajko
> niedystrybucyjne. Uwagi, pomysły, sugestie, zjeby bez powodu?
Jesli bedziesz robil zmiany do XFree86.spec, to ja mam mala sugestie:
w develsnaps jest XFree86-4.3.99.3. Ja musze go zbudowac, ze wzgledu na
dodany steronik CLE266, jesli bedziesz robil upgrade (lub ktos bedzie
robil upgrade) to ja po dzisiejszym dniu powininienem miec poprawione
patche. Chetnym udostepnie lub jesli bedzie takie zyczenie, zrobie
commit do cvs-u...

pozdrawiam,
pascalek
--