Drivery DRM z XFree86.spec

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Pon, 5 Maj 2003, 21:42:43 CEST

Dnia nie 4. maj 2003 16:46, Tomasz Pala napisał:

> No to na początek dojdzie nowa linia obok SMP - kernel dla desktopu, z
> preemptem i możliwe że bez LIDS/Owl/whatever.

Hmm, mdk tak ma. Zwykły kernel jest (na desktopy), kernel-secure (czy cos
takiego, z owl/grsec/whatever) i kernel-enterprise ....
U nas moglo pojawic by sie:

kernel-desktop			-	na desktop
kernel-desktop-smp	-	j.w + smp
kernel				-	generic, czyli model taki jak teraz, ale bez łatek na destop czy
						latek typu security
kernel-smp			-	j.w + smp
kernel-highend			-	kernel+zestaw łatek security+jakies zeczy podkrecające
kernel-highend-smp	-	jw + smp

sceptycy zazuca pewnie zaraz, ze trzeba bedzie 3x kernel.spec, powiem NIE!,
wydluzajac czas budowy calosci mozna zamknac to w 6 etapach:
2(1up + 1smp) destop + 2(1up + 1smp)generic + 2(1up+1smp)highend.
do tego mozna dolozyc np. bcondy --with desktop --with higend -- with generic
i mamy wmiarę gotowe rozwiązanie.

Tak na marginesie .. takie i inne wątki około kernelowe proszę mailto:
pld-kernel w pld.org.pl !

--
Krzysiek Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)
http://cyborg.kernel.pl/~dzimi/