rc-scripts + *.init

Śro, 7 Maj 2003, 18:08:27 CEST

> To jest praktycznie wszędzie - gdzieś brakuje locków?

Sadzac po SOURCES/*.init na oko bylo w 30%
Przyklad:
maradns.spec - zoneserver.init

> jw. w wiekszości usług to jest zrobione.

Chodzi mi o te, co nie uzywaja $0 stop ani killproc.
Np. inn.init lub nfs.init do zeszlego tygodnia...

> RETVAL=$? też jest (see template.init)

Jak *program* nie zwraca informacji o bldnym uruchomieniu, to skad wiesz, ze
RETVAL cos ci sensownego powie ?

Przyklad pierwszy z brzegu: gofish. Zdaje sie, ze robi fork() przed proba
otwarcia gniazda. Zawsze zwraca 0. Jak osiagnac informacje o "FAIL" ?

  phone (48)(58) 347 14 61