Ra 1.1 a nazwy grup

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 7 Maj 2003, 20:02:28 CEST

On Mon, 5 May 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [ankry w ankry RA-branch]$ grep 'Group(' *.spec |sed 's/:.*//'|uniq|wc -l
>     534
>
> Tyle pakietow zawiera jeszcze opisy grup w specach. Jezeli mamy wypuscic
> Ra-1.1, to chyba wszystkie kwalifikuja sie do przebudowania.

Nie wydaje mi się.
To można robić przy okazji, ale nie specjalnie po to, żeby wyrzucić te
tłumaczenia. Tzn. popatrzyć czy nie ma w tych pakietach czegoś do
poprawienia - jak jest, to przy okazji opisy się poprawi dla RA.

Dla Acze - obowiązkowo. Dla Ra - niekoniecznie, bo to jest w zasadzie
trochę marginalna sprawa z punktu widzenia update-ów.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...