proftpd

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Śro, 7 Maj 2003, 22:01:29 CEST

On Wednesday 07 of May 2003 20:47, Krzysiek Taraszka wrote:
> po co nam w Ra ?

Bo ja mam ra, a to ma babole . Jeden babol jest taki mocno pojebany, a polega
na tym, że jak mu zapodam login zaczynający się od cyfry, to on mi czasami
wypluwa 'user www auth failure', za chwilę 'user mmazur auth failure' i tych
userów sobie tak na chybił trafił bierze. To jeszcze nic. Miałem aferę jak
jasna cholera gdy się nagle okazało, że ktoś się zalogował na konto
nauczycielki. Po długim, a ciężkim śledztwie okazało się, że dwóch pajaców
(nawiasem mówiąc przewodniczący i w-ce samorządu szkolnego :) logując się na
konto 'k3f13' podali w kliencie ftp konto '3f13' i... zalogowało się na
chybił trafił na konto nauczycielki. Nie 'auth failure' jak zawsze, ale
*zalogowali* się. Później okazało się, że proftpd właśnie coś nie za bardzo
trawił loginy zaczynające się od cyfry, ale nigdy więcej nie udało się
zalogować, ino te 'auth failure' na losowo wybrane konta wypluwa czasami.
Wierd.