PLD zlot (Re: Chip Special)

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Czw, 8 Maj 2003, 13:18:09 CEST

On Thu, May 08, 2003 at 01:13:58PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:

> Co do akademików to mogę mieć wszelkie dane z pierwszej ręki.
> Kilka osób mogę u mnie przenocować, ale miejsca na podłodze nie mam  wiele
> :)

przylacze sie chetni, jest wersalka troche podlogi, pare osob sie
przespi.

TiweK
--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl
  (|      | )    tiwek w ksinet.univ.gda.pl
 )~\_    _/~(    tiwek w univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'