dodawanie i usuwanie grup w pakietach

Czw, 8 Maj 2003, 19:14:09 CEST

> I tworzenie dodatkowego pakietu ? Ee .. jakos tak mało eleganckie (patrz
> dalej :)

Na razie wydaje mi sie prostsze utworzenie dodatkowego pakietu niz
tworzenie dziesiatek triggerow w roznych specach.
Taki metapakiet moglby miec dodatkowa zalete: mozna by do niego wrzucic
zmiany konfiguracji (reakcja na zmiane UID, przepisanie uzytkownikow
nalezacych do grupy)

Czy triggery umozliwia zachowanie przynaleznosci uzytkownikow do danej grupy
(w powyzszym przypadku do grupy "tftp") jako grupy dodatkowej ?

Masz jakis konkretny przyklad ?

  phone (48)(58) 347 14 61