build logsy athlon & ppc once more ?

Czw, 8 Maj 2003, 21:04:55 CEST

On/Dnia Thu, May 08, 2003 at 07:32:06PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote/napisał(a)

> No to ja jeszcze raz przypomnę Arkowi żeby mi dostarczył nowe klucze
> według schematu jaki opisałem :)
I co, jeszcze na ftpie mam zmieniać? Klucze stare masz,
nie zmieniły się bo nie ma takiej potrzeby. Coś jeszcze potrzebne?

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux