Używanie ldconfig i depmod

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 8 Maj 2003, 23:29:52 CEST

On Thu, May 08, 2003 at 10:24:21AM +0200, Artur Frysiak wrote:

> Preferowane jest -avoid-version, przejściowo można stosować lib*.so*
> Wołanie ldconfig nie ma sensu.

Jeszcze znalazłem parę przypadków, gdzie w /usr/lib/cośtam są normalne
biblioteki...
ogle - w /usr/lib/ogle siedzą binarki i biblioteki dzielone, binarki
mają ustawione RPATH na /usr/lib/ogle, całość jest wczytywana przez
shellowy wrapper /usr/bin/ogle

pangopdf - w /usr/lib/pangopdf siedzą biblioteki pango w zmodyfikowanej
wersji (czy coś w tym rodzaju)

Ale w tych przypadkach też wołanie ldconfig tylko do stworzenia linków
nie bardzo ma sens - te biblioteki z tych katalogów i tak nie trafią do
cache...